Er du blevet ringet op? - Caritas Danmark

Er du blevet ringet op?

Caritas gennemfører i øjeblikket en telemarketingkampagne i samarbejde med virksomheden The Call Company. Kampagnen har til formål at øge den økonomiske opbakning til Caritas´ arbejde. Helt konkret ringer The Call Company på vegne af Caritas og spørger Caritas´ bidragydere, om de vil støtte Caritas via en fast betalingsserviceaftale, via MobilePay Subscriptions eller forhøje deres nuværende bidrag.

“Caritas Danmark er afhængige af støtten fra vores private bidragydere. Jo flere faste bidrag vi får, jo bedre kan vi planlægge vores arbejde, og jo flere kan vi hjælpe” siger indsamlingskoordinator Sidse Helene Surel Mogensen.

Caritas har tre gange tidligere gennemført telemarketingkampagner med stor succes. The Call Company ringer til Caritas´ bidragydere med stor respekt for det menneske de møder i den anden ende af røret og altid respekterer et nej.

Er det sikkert at give sine oplysninger over telefonen?

Hvis du siger ja til at oprette en Betalingsserviceaftale vil du blive bedt om at oplyse dit registreringsnummer, dit kontonummer og dit cpr. nr. Informationerne skal bruges til at oprette aftalen med Betalingsservice. Bankoplysningerne kan ikke bruges til at hæve penge på din konto. Oplysningerne gemmes indtil 13 måneder efter du har opsagt din aftale. Dit cpr.nr. vil blive oplyst til SKAT, så du kan få fradrag for dit bidrag. Du kan til enhver tid afmelde aftalen enten ved at kontakte Caritas eller din bank.

Vælger du at støtte Caritas fast via MobilePay godkender du betalingen med et enkelt swipe og aftalen vil fortsætte automatisk indtil du stopper den i MobilePay-appen.

Hvis du har spørgsmål til kampagnen er du mere end velkommen til at skrive eller ringe til indsamlingskoordinator Sidse Surel Mogensen på ssm@caritas.dk eller 38180028.

Om The Call Company:

The Call Company er et telemarketingbureau og callcenter der ringer ud på vegne af foreninger, organisationer og virksomheder.