Frivillig i Klinikken - Caritas Danmark

Frivillig i Klinikken

Vil du være med til at gøre en forskel?

Som frivillig i Caritas Klinikken vil du være med med til at skabe et fleksibelt og rummeligt sundhedstilbud for nogle af samfundets svageste.

Vi søger på nuværende tidspunkt frivillige sygeplejersker til at varetage konsultationen samt frivillige værter, som bl.a. vil tage imod og registrere patienterne.

På nuværende tidspunkt har vi tilstrækkeligt med læger, men du er meget velkommen til at kontakte os og blive skrevet på venteliste.

Læs mere om stillingerne i de nedenstående bokse.

Frivillige sygeplejersker

Som frivillig i Caritas Klinikken vil du være med med til at skabe et sundhedstilbud for nogle af samfundets svageste. Du vil igennem konsultationer og vejledning skabe en indgang til sundhedssystemet, understøtte patienternes helbredssituation og sikre dem basal sundhedshjælp. Du kommer til at gøre en stor og praktisk forskel, og vil indgå i et engageret frivilligteam, der vægter medmenneskelighed højt og som ønsker at bidrage til større lighed i sundhed for socialt udsatte.

Frivillig vært

Caritas Danmark åbner en sundhedsklinik for socialt udsatte med ingen eller begrænset adgang til det etablerede sundhedssystem. Som frivillig i Caritas Klinikken vil du være med med til at skabe et sundhedstilbud for nogle af samfundets svageste.

For at understøtte tilgængelighed og gøre klinikken til et trygt og rart sted at komme, søger vi frivillige værter, der lyst til at gøre en forskel for patienterne.