Caritas Gåklub

I Caritas Gåklub går vi sammen for at bevæge os, men mest af alt for at nyde hinandens selskab i dejlige omgivelser.

Vi er en åben gruppe, hvor der er plads til alle – uanset alder og kondition! Vi har på vores tur næsten altid både nye og gamle ansigter med, og vi vægter, at alle er en del af gruppen, hvad enten det er første eller tiende gang, man er med.

Bliv medlem af vores Facebook gruppe her, hvor vi ugentligt laver opslag om de kommende ture og hvor du kan tilmelde dig turene.

Du kan også se programmet i oversigten, som du finder længere nede på siden.

Hvis du ønsker at tilmelde dig en eller flere af turene udenom Facebook, så send en mail til gaaklub@caritas.dk med navn og telefonnummer (så vi kan kontakte dig i tilfælde af ændringer på turen).

Har du andre spørgsmål eller kommentarer så kontakt gaaklub@caritas.dk / 31 32 66 78.

Er du interesseret i at blive frivillig gåvært, så hører vi gerne fra dig. Se mere om hvad rollen indebærer her

En stor tak til Vesterbro Lokaludvalg for at støtte Caritas Gåklub i 2023.

Caritas Ramblers

Caritas Ramblers is a walking club where we walk together to exercise but first and foremost to enjoy each other’s good company in nice outside settings.

We are an open group, where there is room for everyone regardless of age and physics. There are almost always both new and old faces, and it is important for us that everyone feels a part of the group, whether it is the first time they are joining or not.

Join us in our Facebook group here where we every week post the newest update about the walks and where you can sign up.

You can also find the program for the coming months below. If you wish to sign up to one or more of the walks, then please send an email with your name and phone number (in case there are changes for the walk). To join one of the walks, please send an mail to gaaklub@caritas.dk.

For any other questions or comments, please contact gaaklub@caritas.dk / 31 32 66 78

Ture i maj og juni

Vores gåture er alle gratis og åbne for alle. Dog har vi i maj og juni tre ture, der kræver tilmelding, da der er begrænset antal billetter.
Ønsker du at tilmelde dig en af de nedenstående tre ture, så skriv en mail til gaaklub@caritas.dk med navn, telefon nummer samt hvilke ture du ønsker at deltage i. Det er tilmelding efter først til mølle princip og man kan forvente svar umiddelbart efter (op til 24 timer efter modtagelse af mail).
Nærmere information om turene gives ved bekræftet tilmelding.

• Mandag den 27. maj – fællesspisning hos Send Flere Krydderier på Nørrebro
  • Lørdag den 1. juni – rundvisning i den russisk ortodokse kirke
  • Lørdag den 8. juni – rundvisning i Christiansborg ruiner og besøg i de Kongelige stalde

Walks in May and June

Our walks are all free and open for everyone to join. However, in May and June we have three walks/events that require registration, as there is a limited number of tickets.
If you want to sign up for one of the three events below, please write an e-mail to gaaklub@caritas.dk with your name, phone number and which tours you would like to participate in. Registration is on a first-come, first-served basis and you can expect an immediate response after (up to 24 hours after receipt of mail).
More information about the events is provided upon confirmed registration.

• Monday 27 May – communal dining at Send Flere Krydderier in Nørrebro
  • Saturday 1 June – tour of the Russian Orthodox Church