Caritas Herreklub

Herreklubben er et mødested og et samlingspunkt for mænd i deres bedste alder, der har lyst til fællesskab og samvær med andre, der befinder sig samme sted i livet.

I en tid, hvor mange mænd befinder sig alene, inviterer Caritas Herreklub til et sted, hvor mænd får mulighed for at tale sammen og beskæftige sig med de ting, der optager dem.

Herreklubben er et åbent fællesskab, hvor alle er velkomne. Vi mødes hver anden mandag i ulige uger i vores lokaler centralt placeret ved Søerne på Vesterbro. Vi mødes omkring et hjemmelavet måltid mad, som følges af en fælles aktivitet; det kan være foredrag, kulturelle oplevelser og interessante samtaler om fælles interesser. Aktiviteterne bestemmes ud fra deltagernes ønsker.

Vi inviterer alle interesserede til at kigge forbi og se om Herreklubben mon er et fællesskab for dem.

Vil du høre mere, kontakt da aktivitetsleder Bent Stelsberg på herreklub@caritas.dk

Program for 2024

Ønsker du at deltage, så kontakt på forhånd aktivitetsleder Bent Stelsberg på herreklub@caritas.dk

STØT