Caritas i Danmark

Caritas Danmarks nationale arbejde er målrettet mennesker i svære livssituationer. Vi tilbyder hjælp på sundheds-, rettigheds- og beskæftigelsesområdet, understøtter lokale fællesskaber og driver den telefoniske bedelinje SOS Forbøn. Sideløbende afholder vi fyraftensmøder, loppemarkeder, biografvisninger og andre aktiviteter.

Caritas in Denmark

Caritas Denmark’s national work targets people in difficult life situations. We offer help in the areas of health, rights and employment. We support local communities. And we run the telephonic prayer line SOS Intercession. In addition to this, we organise after-work meetings, flea markets, cinema screenings, and other activities.

Bliv frivillig i Caritas

Caritas’ aktiviteter og indsamlinger i Danmark er drevet af frivillige.

Vores aktiviteter – Juridisk rådgivning, Caritas-klinikken, Caritas Samtale, Caritas Job-Smart, SOS Forbøn og Caritas’ fællesskaber – er alle drevet af engagerede frivillige med store hjerter.

Kunne du også tænke dig at blive involveret i nogle af vores aktiviteter eller vores indsamlingsarbejde?